1. PMS (Personnel Management System) дегеніміз не? / What is PMS (Personnel Management System)?
PMS порталы - қызметкерлерге арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе. Бұл жерде қызметкер білім беру жүйесіне қатысты барлық қызмет түрлерімен таныса алады. СДУ-ға жұмысқа орналасқан кезде барлық қызметкерлерге жеке ID код беріледі, оның көмегімен жұмыскер дербестендірілген интерактив ресурстарға, оқу материалдарына кез-келген жерден қол жеткізе алады. Қызметкерт академиялық операциялар, оқытылатын пәндерді тіркеуге, жеке оқу жоспарын дайындауға, университеттің ішкі ережесі мен тәртіптерімен танысуға, пәндердің оқу-әдістемелік кешенін, жеке тапсырмаларын, ағымдағы және қорытынды бағаларды енгізуге, техникалық қолдауға хабарлама жіберуге мүмкіндігі бар.
Порталға байланысты сұрақтар туындаған жағдайда Автоматтандыру департаментіне хабарлассаңыз болады. Ішкі номер: 220
Сілтеме: https://pms.sdu.edu.kz
The PMS portal is an automated information system for employees. Here, the employee can familiarize himself with all types of services related to the education system. Upon employment at SDU, all employees are given a personal ID code, with the help of which the employee can access personalized interactive resources and educational materials from anywhere. The employee has the opportunity to register academic operations, teach subjects, prepare a personal curriculum, get acquainted with the internal rules and procedures of the university, enter the educational and methodological complex of subjects, individual tasks, current and final grades, send a message to technical support.
If you have questions related to the portal, you can contact the Automation Department.
Internal number: 220
Link: https://pms.sdu.edu.kz/
2. BPM (Business Process Management) дегеніміз не? / What is BPM (Business Process Management)?
BPM - негізгі академиялық және әкімшілік жүйеленген процестерді бастауға, бақылауға арналған құжат айналым жүйесі. 50-ден астам процестер өзгертіліп, қолданысқа енгізілген.
Сілтеме: https://bpm.sdu.edu.kz
BPM is a document circulation system for starting and controlling basic academic and administrative systematic processes. More than 50 processes have been modified and implemented.
Link: https://bpm.sdu.edu.kz
3. SDU Нормативтік құжаттармен қай жерден қарасам болады? / Where can I look for SDU Normative documents?
PMS порталында Әкімшілік және Академиялық процесстерге қатысты ережелері жүктелген.
Сілтеме: https://pms.sdu.edu.kz/index.php?mod=rules
Rules related to Administrative and Academic Processes are uploaded on the PMS portal.
4. Wi-Fi істемей қалса, қайда хабарлассам болады? / Where can I contact if the Wi-Fi is down?
СДУ-да IT Helpdesk арқылы https://helpdesk.sdu.edu.kz - техникалық қызмет көрсетудің, қолданушылардың компьютер, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуге байланысты мәселелерін шешудің ақпараттақ жүйесі істейді.
Катридж толтыру, принтер, компьютер, телефон, антивирус және т.б. мәселелері бойынша өтінімдерін IT helpdesk арқылы шешсе болады.
SDU has an IT Helpdesk https://helpdesk.sdu.edu.kz an information system for technical service, solving users' problems related to computers, hardware and software.
Cartridge refill, printer, computer, phone, antivirus, etc. applications for issues can be resolved through the IT helpdesk.
5. Мәжіліс, Mini Red hall, Сенат залдарын қалай қолдануға болады? / How to use Majilis, Mini Red hall, Senate halls?
BPM жүйесі арқылы “Start Process - Зал сұрату” өтінім толтыру қажет.
It is necessary to fill out the "Start Process - Hall request" application through the BPM system.
6. Дизайнға қалай тапсырыс берсем болады? / How can I order a design?
Университетке қатысты іс-шаралардың ұйымдастыру процессінде Дизайнер жұмысын BPM-де “Маркетинг департаменті” бөлімінде “Дизайнға тапсырыс” өтінімін толтыру қажет.
In the process of organization of events related to the university, it is necessary to fill out the "Design order" application in the "Marketing Department" section of the Designer's work in BPM.
7. SDU ID Card қызметтік куәлігін қайдан алсам болады және оның қандай мүмкіндігі бар? / Where can I get an SDU ID Card and what are its features?
Кадр бөлімі (кабинет B203) сізді жұмысқа тіркегеннен кейін бірінші күні SDU ID Card беретін болады.
Ол қызметтік куәлік арқылы:
-Университет аумағына кіруге рұқсат (жұмысқа келіп, кеткен уақыт тіркеледі)
-Кітапханадан кітап алу
-Асханада тамақ ішу
-Copy & Print қызметін қолдану
Personnel Division (room B203) will issue you an SDU ID Card on the first day of your employment.
It is through service certificate:
- Permission to enter the university territory (the time of arrival and departure from work is recorded)
- Get a book from the library
- Eating in the dining room
- Using the Copy & Print service
8. SDU ID Card жоғалтып алсам не істеу керек? / What should I do if I lose my SDU ID Card?
СДУ счетына Kaspi.kz немесе Halyk қосымшалары арқылы 2000 тг төлеп, Кадр бөліміне барып картаңызды қайта шығартсаңыз болады (кабинет B203).
You can pay 2000 tenge to the SDU account through Kaspi.kz or Halyk applications and reissue your card by going to Personnel Division (cabinet B203).
9. Асханаға SDU ID Card-ты қалай жүйеге тіркесе болады? / How to register the SDU ID Card for the canteen?
AC catering офисіне барып, сол жерде сізді базаға қосқаннан кейін түскі асты 50% жеңілдікпен іше аласыз.
Go to the AC catering office and get a 50% discount on lunch after you are checked into the base.
10. Эдвайзерлік группамен күрке (беседка) орнын Көфте зонаны қалай қолданса болады? / How to use the Kofte zone with an advisory group?
BPM жүйесі арқылы “Шаруашылық қызметке тапсырыс” беру, қызмет түрі “Көфте зона” өтінім толтыру қажет. Егер өтінімдегі көрсетілген уақыт кезі бос болса, қолданысқа беріледі.
It is necessary to submit an "Order for farm service" through the BPM system, and fill out an application for the type of service "Kofte zone". If the time specified in the application is free, it will be used.
11. Parking қолдану үшін рұқсат қағазын қайдан алсам болады? / Where can I get a parking permit?
Автотұраққа рұқсат қағазы Кадр бөлімінен беріледі. Ол үшін Автокөліктің техпаспортының түпнұсқасын өткізгеннен кейін рұқсат қағазы 2 жұмыс күні ішінде дайын болады. Рұқсат қағазы қызметкерлердің сағат 8:00-20:00 арасында университет аумағында кіріп-шығуына және автотұраққа көлік қоюына мүмкіндік береді.
A parking permit is issued from the Personnel Division. For this purpose, after passing the original technical passport of the car, the permit will be ready within 2 working days. The permit allows employees to enter and exit the university premises and park in the parking lot between 8:00 a.m. and 8:00 p.m.
12. Психологиялық қызметпен қалай қолдансам болады? / How can I use psychological services?
Университетте қызметкерлерімізге тегін психологиялық қызмет беру орталығы жұмыс істейді, егер де көмек алғыңыз келсе D-122 кабинетіне барып психологтармен уақытын келіссеңіз болады.
https://www.instagram.com/sdu_psy?igsh=MTNiYzNiMzkwZA==
The university has a free psychological service center for our employees, if you want to get help, you can go to office D-122 and make an appointment with psychologists.
13. Еңбекақы қашан түседі? / When will the salary be paid?
Еңбекақы әр айдың 10-на дейін беріледі.
Wages are paid by the 10th of every month.
14. Досымды/Танысымды қалай жолдама бағдарламасына ұсынсам болады? / How can I refer a friend to the referral program?
Жолдама бағдарламасы - Университет қызметкері вакансияларға, кәсіби біліктілігіне толық сенімді болса, кандидаттарды ұсына алады. Ұсыну жолымен келген адамды “жолдама” деп атайды. Сынақ мерзімін сәтті өткен жағдайда жолдама үшін қызметкерге сыйақы берілетін болады. Сондықтан егер сіздерде біліктілігі жоғары кәсіби таныстарыңыз болса, онда BPM-дегі "HR департаменті - Жолдама бағдарламасы (Referral)" процесін бастап, тиісті бағандарды толтырып түіндемені тіркеу қажет. https://bpm.sdu.edu.kz/
Жіберілген өтінімдерді міндетті түрде қарастыратын боламыз.
Вакансияларды sdu.edu.kz сайтынан қарай аласыздар.
Referral program - University staff can recommend candidates if they are fully confident about vacancies and professional qualifications. A person who comes by recommendation is called a "referral". Upon successful completion of the trial period, the employee will be rewarded for the referral. Therefore, if you have professionally qualified acquaintances, it is necessary to initiate the "HR Department - Referral Program" process in BPM and fill in the corresponding fields. https://bpm.sdu.edu.kz/
Submitted applications will be considered in mandatory order.
15. Демалыстың қандай түрлері бар және неше күнге шыға аламын, қайдан білсем болады? / How do I know what types of leave are available and how many days I can take?
Демалыс түрлері:
1. Жыл сайынғы кезекті ақылы демалыс
2. Қысқа мерзімді әлеуметтік демалыс (өте жақын туысым науқастанды, әйелім босанды, жақын туысым қайтыс болды, үйленемін/тұрмысқа шығамын)
3.Шығармашылық демалыс
Демалысқа неше күнге шығатыңызды Кадр бөлімі санап бере алады.
Жыл сайынғы кезекті ақылы демалысы "Демалыстар графигі (График отпусков)" бойынша беріледі. Демалысқа шығу өтінімін BPM-нің “HR департаменті” бөлімінде толтырады.
How do I know what types of leave are available and how many days I can take?
Types of holidays:
1. Regular annual paid leave
2. Short-term social leave (a very close relative is ill, my wife has given birth, a close relative has died, I am getting married/getting married)
3. Creative vacation
Personnel Division can calculate how many days you will go on vacation.
The next paid annual leave is issued according to the "Vacation schedule ". Leave application is filled out in the "HR Department" department of BPM.
16. Ішкі нөмерлерді қайдан тапсам болады? / Where can I find extension numbers?
Келесі сілтеме арқылы жүктеп алсаңыз болады https://clck.ru/sMDvN.
You can download it via the following link https://clck.ru/sMDvN.
17. Аванс сұрасам болады ма? / Can I ask for a cash advance?
Әр айдың 16-нан бастап BPM-нің Қаржы/Есеп бөлімі бөлімінде “Аванс сұрау өтінішін” толтырасыз.
From the 16th of each month, you fill out the "Advance Request Application" in the Finance/Accounting section of BPM.